sobota, 12 stycznia 2013

LABIRYNT SERC

Witam wszystkich po pracowitym dniu,bynajmniej dla mnie.
Rano niespodzianka napadało tyle śniegu,że wystawiam wszystkim receptę -marsz  na kulig , sanki i narty.To bardzo fajnie,że zrobiło się biało,bo niektóre dzieci właśnie zaczęły ferie zimowe.


W ostatnim poście pokazałam Wam serce z wykorzystaniem zapałek.Dalej poszłam w tym kierunki i zrobiłam kolejne serduszka z wykorzystaniem tych patyczków.Wymyśliłam sobie ,że powstanie z nich taki mini labirynt,ponieważ droga do każdego serca prowadzi zawsze przez kręte ścieżki,nigdy nie jest prosta.

Tak już mam,że zawsze sobie coś pokombinuję,nigdy nikogo nie kopiuję,staram się coś tworzyć sama,często z tego co akurat mam w domku.A znajdują się w nim różne skarby,byście się zdziwiły co ja czasem przynoszę do domu.Jeśli jestem w lesie czy na spacerze to zawsze wracam z jakimiś skarbami.Są to różne patyczki,kamyczki,gałązki,kora,mech itp.Gromadzę te rzeczy ,bo nigdy nie wiadomo kiedy coś się przyda.
Na przykład mam taką dużą gałąź,która tylko czeka aż coś z niej  wymyślę.








Niby wstępny projekt dla niej mam,ale jeśli ktoś chce może podsunąć mi jakiś fajny pomysł.



Ale nie o tym miałam pisać.

Miałam pokazać serca z zapałkami.Dodam,że robiłam je z myślą o zbliżającym się święcie .









No i jak Wam się podobają?Myślę,że dziadkom się spodobają.
Oczywiście jedno jeszcze musiałam dorobić do pokoju mojej córki,bo tak się jej spodobało.






Tylko,że to nie robiłam z tyłu z żadnym kolorem,po prostu jest prześwitujące.

A to jest mój faworyt,serducho labiryntowe bez przystrojenia.Taka wersja mi najbardziej odpowiada.

Zresztą wszystkie można gdzieś powiesić na ścianie czy w oknie.







Więc jeśli ktoś ma ochotę na taką wersję serc to gorąco polecam i  dajcie znać jak Wam poszło,a z przyjemnością popatrzę i może też czegoś się nauczę.


A tak przy okazji to pokażę jeszcze jedno serce,ale z rurek papierowych,tyle,że w kolorze malinowym.To taka szybka wersja na niespodziewane zamówienie od znajomej i na teraz,a nawet wczoraj.







DANUTKA:)))






15 komentarzy:

  1. Danusia serduszka są magiczne!!!To czerwone to coś pięknego;)Masz pomysły i super.
    Jeśli chodzi o ten pieniek,to ja bym zrobiła kosz i pieniek jako rączkę;)Mnie by pasował do moich babcinych koszyków;)Tutaj nie ma lasów i o pieniek trudno;(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja to chyba przestane odwiedzać Twojego bloga, bo za każdym razem gdy widzę Twoje prace, to szczęka mi opada, a nie chcę stracić zębów:D Co do gałązki, to wierzę, że wymyślisz jak zwykle coś niezwykłego i "groźnego" dla moich zębów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz co się martwić o zęby, bo teraz są takie atrakcyjne pakiety... ha ha ha:)

      Usuń
    2. Haha:) no tak:) Aż ciężko się będzie zdecydować;)

      Usuń
  3. Danusia serducha są wspaniałe , gdybym była babcią to bylabym przeszczęśliwa takie dostając

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kochaniutkie te serduszka ,przeurocze:))

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne te twoje serducha, i to z zapałek ??? Moje dzieci do przedszkola musiały zanieść 32 opakowania po zapałkach wiec tego mam w brud w domku. I teraz już wiem co moje brzdące wykonają dla dziadków na ich święto. Dziękuję pięknie za wene twórczą i inspirację. Oczywiście pochwalimy się efektami naszych poczynań z patyczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Wasze serducha i proszę ucałować dzieci:)

      Usuń
  6. Cudne serducha:) Gratuluję pomysłowości:) Myślę, że jeśli tworzymy coś samodzielnie, co tylko wpadnie nam do głowy, wtedy mamy z tego większą satysfakcję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ale miała Pani świetny pomysł z tymi serduszkami. Brawo!!!! Ja na pewno się skusze! I dam szybciutko znać pomysłodawczyni jak wyszło. Wcale się nie dziwie, że córka zapragnęła jedno mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam zapraszam do mnie po wyróżnienie.Pierwszy raz otrzymałam wyróżnienie i nie wiem czy to dobrze zrobiłam???...:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,dziekuje zd odwiedziny na moim blogu, i cieszę się bardzo , bo dzieki temu poznałam Twoj wspaniały,piekne prace robisz, więc będe często zagladac do ciebie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Danusiu. Pięknie to wymyśliłaś: "Labirynt serc". Wspaniały pomysł i piękne serduszka. Na pewno i Twoja gałąź nas niedługo zadziwi. Ja wykorzystuję gałązki (oczywiście trochę mniejsze) do swoich kartkowych kompozycji. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)