czwartek, 3 stycznia 2013

TULIPANY JAKO RAMKA -OBRAZEK

Ja chcę już wiosny!


Gdy wstałam dziś rano ,deszcz uderzał w parapety.Za oknem szaro,buro i strasznie mokro.Cały dzień pada i pada.Żeby to był śnieg to nic bym nie mówiła,ale deszcz i to w styczniu.Nic się nie chce przez tą szarugę.Jedyne co to myślę o wiośnie,o pączkujących kwiatach na drzewach,o soczystej zieleni trawników i złotym słoneczku.Aby sobie poprawić humor i aby poczuć się choć trochę wiosennie zrobiłam sobie taką oto ramkę do powieszenia z motywem tulipanów.Może to nic specjalnego i pięknego,ale taka zmiana po tych świątecznych ozdobach wpłynęła pozytywnie na moje samopoczucie.Także polecam, warto spróbować zrobić sobie coś co poprawia humor.Może to moje cudeńko nie jest zbyt proste,ale trzcina nigdy nie jest i nie będzie  całkiem prosta jak linijka,w końcu to natura ją stworzyła.






Jeśli się chociaż trochę spodobał mój pomysł to miło będzie jak zostawicie po sobie jakiś ślad w postaci komentarza

Pozdrawiam serdeczne:)

DANUTKA:)))




9 komentarzy:

  1. U Ciebie już wiosna przyszła:) A ja już nie mogę się doczekać kiedy ta zimowa pogoda odejdzie... Piękny bukiecik na poprawę humoru i nic krzywego w nim nie ma. Bardzo podoba mi się żywa kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo optymistycznie nastraja:) Oj tak, ta pogoda jest okropna, ja już drugi dzień śpię na stojąco i nawet nie chce mi się palcem kiwnąć:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ozdobę ożywiającą trochę naszą beznadziejną pogodę! Podoba mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie będę Cię normalnie podglądać!:))
    Bukiecik słodki,a ramka bardzo pomysłowa i uniwersalna.Moim zdaniem fajnie by też wyglądały,powieszone na niej zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak pięknie i wiosennie!też już tęsknie za tymi klimatami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na bardzo optymistyczną ozdobę, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana napisz mi prosze swoj adres, na ktory mam wyslac niespodziankę z zabawy "podaj dalej" :) moj adres: eldorado142@wp.pl
    pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)