wtorek, 17 listopada 2015

Wymianka z Dorotką

Witajcie w ten ponury wtorek.

Dziś będzie minimum słów ,minimium fotek bo wpadłam na bloga jak po ogień .
Co prawda ja nie palę ,na całe szczęście , za to robota pali mi się w łapach haha :)

Jeszcze w lipcu  Dorotka (Donia )zaproponowała mi  małą wymiankę .
Zgodziłam się ponieważ podziwiam jej zręczne łapki od dłuższego czasu.
Dorcia głównie szydełkuje  robiąc cudne serwetki dlatego  też poprosiłam jedną sztukę w kolorze ecru,  a dostałam cały komplet.
Wiedziałam że będzie to cudo i wcale się nie myliłam .
Zobaczcie zatem cóż takiego ślicznego mi skapło 


Jeszcze raz Dorcia ślicznie Ci  dziękuję :)))

Natomiast Dorotka poprosiła o obrazek z haftem wstążeczkowym z delikatnymi różami.
Od siebie zrobiłam  jeszcze bransoletkę w brązach ,bo takie kolory ona preferuje w dodatkach oraz mały świecznik na takie dni jak dzisiaj.
Całość mojej wysyłki wyglądała tak ,haha  jak nigdy zrobiłam fotkę ze wszystkim co się u mnie rzadko zdarza.


I jeszcze pojedyncze fotki 






Tak jak napisałam na początku będzie mega szybciutko ,bo czas mnie dziś nagli.

Dziękuję za gratualcje w ostatnim poście.
Dziękuję za zgłoszone prace na Cykliczne Kolorki i na konkurs Bliżej Natury.
Oczywiście czekam na pozostałe śliczności .

Jak dobrze ,że Was mam kochani :)

Do zaś , co złego to nie ja :)

24 komentarze:

  1. Witaj Danusiu u Ciebie jak zawsze pieknie i kolorowo. Twoje prace ostatnimi czasy podziwiam tylko na FB ale przejrzałam kilka stron wstecz i Twoja wyobraźnia i sprawne rączki chyba nie znają granic.
    Pozdrawiam
    Nitus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna wymianka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ślicznymi pracami się obdarowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna wymianka :) Obie dałyście z siebie wszystko :)
    Pozdrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wymianka :) Zrobiłyście sobie mega prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja też wpadam jak po ogień, siedzę zakopana w papierzyskach i tylko jednym okiem podglądam co się dzieje na blogach;) Świetna wymianka!!! Twój obraz mogę podziwiać w realu, więc wiem jakie cudowności tworzysz! Komplecik serwetek rewelacyjny!!!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka dostałaś i Cudeńka wysłałaś. Fajna wymianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wspaniałą wymianka, oba prezenty są fantastyczne, no ale co się dziwić jak macie obie takie zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prezenty Danusiu, nic tak nie cieszy jak udany prezent :)
    miłego dnia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu te serwetki sa mega odjazdowe . Piękny zestaw, zawsze podziwiam osoby , które potrafią coś takiego wydziergać . Ale i Twoje prezenty cudne. Obrazek wstązeczkowy delikatny i elegancki a świecznik to już Twoja marka , jest superowy . Róże wychodza Ci zawsze cudne , obojętnie w jakiej technice zostały zrobione.
    Pozdrawiam i miłego spokojnego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace po obu stronach :) bardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności Danusiu. Piękna wymianka, tylko pozazdrościć!
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała wymianka;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności latały to w jedną to w drugą stronę. Sama nie wiem, komu bardziej zazdrościć :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wymianka. Można podziwiać i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje udanej wymianki - same śliczności sobie powysyłałyście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. mega szybciutko, mega pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajniutka wymianka Danusiu;) Zrobiłyście sobie z Dorotką wspaniałe upominki;) Serwetki bardzo ładne otrzymałaś, a Twoje prezenciki dla Dorotki... Jasne, że wspaniałe;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności sobie darowałyscie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna wymianka, a serwetka robi ogromne wrażenie, jak jest ona duża?

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)