wtorek, 29 grudnia 2015

Życzenia ,kolejne kartki,trochę biżutek i kolekcja flaszek

Witam poświątecznie wszystkich ,którzy do mnie zaglądają  .

Kochani pragnę prześlicznie  podziękować za wszystkie życzenia ,kartki i podarki jakie dostałam od Was  jeszcze  przed świętami .
Sprawiliście mi wiele radości,przyjemności i dostarczyliście pięknych wzruszeń .
Za wszystkie ogromnie dziękuję .
W  tym roku pierwszy raz sama zrobiłam troszkę kartek ,aby ucieszyć niektóre z Was moimi  wypocinami.Żałuję ,że zabrałam się za te moje nauki scrapkowe tak późno i do wielu z Was nie mogłam dotrzeć w formie karteczkowej:(
Cóż,może kiedyś zdołam dotrzeć do większej ilości dziewczyn .

Kochani dziś sprawdzę jak to jest z moją pamięcią i czy  dobrze zapamiętałam  autorów tych karteczek.
Ponieważ wrócę do domu dopiero w nowym roku ,to pomyślałam ,że w wolnej chwili wrzucę podziękowania i moje dalsze podboje karteczkowe .
Nie przedłużąjąc bezsensownym gadaniem ,a zapewniam ,że  będzie tego sporo, zaczynam od pierwszej kartki jaką dostałam od naszej 
Gosieńki -Pasjonaty Małgorzaty

Kolejna od  Eliza Art

Kochana Jadzia Kluczyńska nadal o mnie pamięta i podsyła takie ślicznotki

Dostałam też  cudną karteczkę od naszej Anuli Iwańskiej 

Ewa Jurewicz co roku pamięta o życzeniach ,a w tym roku zamiast kartki jest śliczna choinka i bombka w decu

Lidzia-Czarna Dama sprawiła mi też śliczną niespodziankę w postaci życzeń i pomysłowej zawieszki

Hania Pater zapewniała i zapierała się  jak uparty osiołek  ,że kartek nie robi ,bo tak  jak ja, nie jest karteczkowa.Aż tu nagle,pewnego, przedświątecznego dnia  przyjechała do mnie taka śliczna niespodzianka 

Dorcia co to ma fioła na punkcie każdego kota również  sprawiła mi ogromną niespodziankę ,przesyłając życzenia  na nutkach 

Kolejne życzenia ze ślicznym,krzyżykowym  igielnikiem przyszły od Alinki Lenczewskiej 


Dotarła do mnie również kartka od Marzenki-Mici 

Przemiłą niespodziankę sprawiła mi Andżela Masa Solna-Ilonka

Oprócz karteczki Ilonka podesłała sporo przydaśków do robienia różnych kartek 

Od  Ani -Nawanny dostałam śliczną kartkę i przepiękną, krzyżykową zakładkę z cudowną różyczką :)

Jeśli się nie mylę to kolejne życzenia przyszły od Lucy z Mazur  

Ania T. przesłała mi przeuroczą kartkę z takim słodziakiem

Natalia Stefaniak znana jako Nati też pamiętała o mnie wykonując śliczną quillingową kartkę

Kochana Danusia Kielar wysyłając tę kartkę ,była również myślami i życzeniami przy mnie

Wspaniała i znana już Wam pani Marysia również pamiętała o życzeniach i do tego sama wykonała przecudną kartkę z haftem krzyżykowym i w moich ulubionych kolorach
To nadal nie koniec, bo jeszcze w dzień  wigilii dotarły życzenia od Dobrosławy 

Śliczna gwiazda i życzenia przyjechały od Joasi-Aisha

Kochana Beatka -Ranya też pamiętała o mnie podsyłając cudną kartkę na ślicznym świątecznym papierze

I na sam koniec przyszły życzenia i wspaniałe frywolitkowe cudeńka od kochanej Kazi 

Moje kochane ślicznie Wam dziękuję za tyle cudowności i moc pięknych życzeń .
Jeśli coś poplątałam ,bo z pamięcią już pewnie nie najlepiej haha  to mi wybaczcie.

Gdybym kogoś pominęła,to proszę nie martwić się ,nadrobię po powrocie do domu,czyli dopiero w Styczniu

***********************

To tyle jeśli chodzi o życzenia od Was 

Teraz będzie dalszy wysyp karteczkowy jakie ja posłałam w świat.
Ponieważ nie mam czasu i nie  chcę wszystkiego rozmieniać na pojedyncze  posty,bo trzeba uporać się z tematem świątecznym jeszcze przed zakończeniem starego roku .

No to zaczynamy 

Jedna kartka z życzeniami ,z takim śmiesznym papierowym aniołeczkiem ,któremu nóżki luźno dyndają pojechała do Czarnej Damy czyli naszej Lidzi 


Do życzeń dołączyłam skromny obrazek świąteczny,jakiemu za czorta nie mogłam zrobić  odpowiednich zdjęć,więc wrzucam chociaż to co mam.
Ale już sama zainteresowana sama wie najlepiej jak wygląda na żywo i jak cudnie się mieni.
O innych upominkach dla Lidzi nie będę pisać ,sama się u siebie pochwaliła,a ja zbiorczej fotki nie robiłam .



Ucząc się i kombinując dalej w temacie karteczkowym, wymyśliłam kilka tonacji kolorystycznych ,zgodnych z upodobaniami adresatów.

Powstały 4 kartki zupełnie inne ,gdzie głównym elementem są bombki wykonane z koralików .
Śmieję się ,że to takie moje perełki ,bo strasznie mi się podobają takie karteczki .
Mam nadzieję ,że spodobały sie również tym dziewczynom , do których one trafiły.
Oczywiście brałam pod uwagę kolory jakie one preferują .
Wszystkie karteczki były robione z myślą o bardzo mi bliskich blogowych koleżankach,na jakie zawsze, wszędzie i o każdej porze  mogę liczyć. 

Pierwsza z nich to moj prototyp w złocisto-żółtej tonacji ,która miała pozostać u mnie ,bo lubię mieć swoje pierwsze prace.
Jednak nie wyrabiając się z czasem poleciała do bardzo bliskiej mi przyjaciółki.


Następna dla jeszcze jednej świruski na punkcie czarnego koloru.



 Kolejna kartelucha dla tej co zielenią nie pogardzi ,wszak to przecież kolor nadziei 


  I ostatnia z serii koralikowych bombek jest czerwono-złota, oczywiście jak na królewską przystało.





Nadal to nie koniec ,bo powstały jeszcze kartki dla moich bliskich.
Każda z nich w kolorach jakie preferują 






Do kartek dołączyłam własnej produkcji nalewki.
Ale żeby ładnie się prezentowały, dokupiłam karafki i je ozdobiłam zawieszkami.


Czas przedświąteczny miałam bardzo pracowity,dlatego tak mało mnie było na blogach .
Oprócz różnych kartek ,powstało trochę biżutek dla moich bratowych .
I w ten sposób powstało kilka świątecznych zestawów dla rodzinki .
Niektóre były z kartkami,a inne bez, bo po prostu nie zdążyłam .

Pierwszy zestaw i 3 rodzaje nalewek oczywiście był dla moich rodziców.
Karteczkę już znacie ,bo to moja pierwsza jaką wogóle zrobiłam .

I dalej powstały takie zestawy.






Trochę pracy mnie to kosztowało,ale skoro wszyscy obdarowani byli zadowoleni to jest dla mnie największą nagrodą .

I to na tyle ,jeśli idzie o prace,jakie powstawały przed świętami Bożego Narodzenia.
Jak widać nie miałam czasu na nudę ,ale też i mało czasu miałam dla Was.
Obiecuję ,że jak już wszystko wróci na właściwe tory,będę na miejscu ,to zacznę Was odwiedzać regularnie jak to było zawsze.

Ponieważ w tym roku  nie napiszę żadnego posta ,dlatego już dziś życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej oraz wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2016.


Pewnie z dniem 1 Stycznia pojawię się na blogu,mimo nieprzespanej nocy ,bo w kwestii naszej cyklicznej zabawy nie przewiduję wolnego,choćby nie wiem co .

A teraz pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :)




39 komentarzy:

  1. Rany Danusiu. Oszalałaś totalnie? Tyle karteczek porobiłaś, ze aż mnie gały rozbolały od ich podziwiania. No nie! Jesteś mistrzynią w ilościach prac. Nie wiem jak Ty to wszystko ogarnęłaś. Do tego jeszcze bizutki i najsmaczniejsze zapewne na świecie naleweczki! sama chętnie bym przygarneła takie maleństwo apetyczne. Heheh. Tak wiesz na rozgrzewkę i ku zdrowotności. Kartek tez całą masę otrzymałas, ale co się dziwić.... w końcu królowa jest tylko jedna. Gratuluje kochana. Gdzieś Cie wywiało, ale wracaj do nas cała i zdrowa. Pozdrawiam serdecznie i Tobie również życzę wszystkiego dobrego na Nowy Roczek. Oby nam sie ziściło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezawodna niczym Zawisza. Masz siłę, by to wszystko tak ogarnąć. Napracowałaś się bardzo więc zabawa sylwestrowa jak najbardziej wskazana.
    Piękne dowody pamięci dostałaś, ale też dobra wszelakiego sporo porozsyłałaś. Nasza Poczta miała ręce pełne roboty.
    Wybacz, że karteczka nie robiona własnoręcznie, ale w tym roku nie zrobiłam żadnej więc AMUN mi w tym pomógł, na tyle ile mógł, bo zapas karteczek był niewielki i losowo wysyłałam do niektórych tylko.
    Szmpańskiej zabawy Ci życzę.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki i miłe prezenty :)
    Danusiu, dla Ciebie również przesyłam życzenia wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki otrzymałaś Danusiu i śliczne wysłałaś, a nalewki wyglądają smakowicie:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - dużo zdrowia, pomyślności i szczęścia w życiu osobistym i zawodowym oraz wielu twórczych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wytrzymam - nie dość, że tyyyle kartek naprodukowałaś (te z perełkami są mega!), to jeszcze i obrazek, i całą górę biżutków, i jeszcze nalewki do tego! Nie wiem ile nad tym wszystkim siedziałaś, chyba od lipca, hehehe :))) (Oczywiście wiem, że to wszystko ostatnio powstało, tylko nie mogę się nagłowić JAK) :-)
    Otrzymane karteczki również piękne, cała masa :)
    Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku, spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki i prezenty- Ty masz, Danusiu, niespożytą energię i niesamowity talent! Brawo1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju!!!!!!! Same cudowności, zarównno te otrzymane jak i zrobione przez Ciebie!
    Piękne podarunki! Baw się dobrze Danuś. Szalonego Sylwestra i szczęśliwego Nowego 2016 Roku!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i wielu, wielu fantastycznych pomysłów. I oczywiście nieustającej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka twoje karteczki ślicznei naleweczki na pewno pyszne:-) Karteczki które wysłały cidziewczyny też są super. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ależ karteczkowo u Ciebie Danusiu :) Wspaniałe karteczki dostałaś, ale śliczne też przygotowałaś. I bardzo fajne prezenciki do nich dodałaś! Życzę Ci wszelkiej pomyślności w Nowym Roku i kolejnych cudnych pomysłów! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z nalewkami zarypiasty...ale sie napracowalaś, podziwiam:-)Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki dostałaś i przepiękne prezenty zrobiłaś.Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu! Wow, po prostu u Ciebie dzisiaj wysyp karteczke. Zamiast śnieg to u Ciebie karteczki spadają z nieba :)
    Ale piękne są karteczki - i te co dostałaś i te co sama zrobiłaś. Świetny pomysł na zrobienie bombeczek z koralików! Pięknie się błyszczą:)
    Jesteś genialna jak zawsze zresztą :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kartki przepiękne, wszystkie, nalewki wyglądają imponująco do tego ręczna dekoracja butelek, łał, jesteś niesamowitą kobietą, tyle powera w sobie mieć . Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby był lepszy niż poprzedni

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczkowy zawrót głowy!!! Rzeczywiście oczy na wierzch wychodzą od tych bogatych zdobień, błyskotek, brokatów. Śliczne wszystkie karteczki. Powstała wspaniała galeria! A zestawy prezentowe cudowne, pięknie przemyślane:) ależ się napracowałaś Danusiu. Pora na odpoczynek:)) wszystkiego najwspanialszego życzę na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło jeju, jak na kobitkę nie kartkową, to się zakartkowałaś w tym roku :)
    Cudne karteczki do Ciebie przyleciały, ale i Twoje prezenciki wyglądają wspaniale :)
    Napracowałaś się, ale było warto.
    Życzę szampańskiej zabawy, wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok i do poczytania już całkiem niedługo :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda słów... To znaczy brak mi słów, by wyrazić swój zachwyt nad Twoimi pracami Danusiu;) Ach, zresztą już go wyraziłam, a jeszcze raz wyrażę po Nowym Roku jak Ci wiadomo;) I nie będę tu w już starym roku dłużej bałaganić, więc życzę Ci Danuniu Samych pomyślności w Nowym 2016 Roku! A ,,Sylwestra" spędzaj tak, żeby małż nie widział;);););) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne karteczki i te które dostałaś i te które stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow Słoneczko Ty Moje ! Dzisiaj to normalnie wstawiłaś szał kartkowy ! Jestem zachwycona Twoimi dziełami, zawsze mnie z resztą zachwycasz i chylę głowę za to że wszystkim jesteś taka precyzyjna i idealna! Kochana karteczki jakimi zostałaś obdarowana są również piękna, Gratuluję Ci ich z całego serca. Całuję Ciebie mocno Danusiu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki i dostałaś i zrobiłaś. I jeszcze tyle prezentów zrobiłaś, rzeczywiście nuda nie miała czasu cię dopaść. Pozdrawiam gorąco życząc szczęścia w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego tasiemca stworzyłaś na tych wywczasach , że od wczoraj zabieram się za komentarz i normalnie nie wiem co mam pisać !!
    Po pierwsze wracaj już z tych wywczasów zimowych bo mi nudno i jak by czegoś bark :-) Poza tym opuściła mnie wena twórcza, bombki z choinkami wyssały ze mnie wszystkie siły witalne i potrzebuje kopa...
    Po drugie karteczki dostałaś cudne co jedna to ładniejsza , i jaka ilość - ale w końcu Jest się tą Królową i się należy od poddanych :-)
    Po trzecie Twoje karteczki są urocze wszystkie ,a "perełki" to już istne dzieła sztuki. Zastanawia mnie tylko , kiedy Ty znalazłaś czas na takie ilości hurtowe.
    Po czwarte naleweczki w karafkach z opisami są świetne i myślę , że każdy by się ucieszył z takiego prezentu . Biżutki również zachwycają i bardzo mi się podobają zwłaszcza te w niebieskościach . Chyba se zmienię mój ulubiony kolorek :-)
    Mam nadzieje , że niczego nie pominęłam :-)
    Danusiu życzę Ci szampańskiej zabawy sylwestrowej a w Nowym Roku dużo radości , zdrowia i kolejnych twórczych pomysłów. Bez Ciebie na blogach by było strasznie nudno !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu, jestem w szoku. Ty, osóbka nie kartkowa zrobiłaś więcej kartek niż nie jedna scraperka i to bez uzycia jakiś maszynek czy gotowców, jesteś niesamowita.
    Wszystkie kartki są cudne, moja z aniołkiem z dyndającymi nóżkami jest świetna :) Obrazek z choinką fantastyczny a już w ogóle się zachwyciłam ta bransoletką, w święta była przez wszystkich podziwiana, cudna jest. Danusiu jeszcze raz Ci za wszystko ogromnie dziękuję.
    A Twoje naleweczki w tych karafkach prezentują się wspaniale, aż by się chciało w tym dziuba umoczyć :) Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartek całe zatrzęsienie - i tych otrzymanych i tych przez Ciebie zrobionych (te z koralikowymi bombkami podobają mi się najbardziej), a każda piękna i jedyna w swoim rodzaju. Biżuteria, zwłaszcza ta siateczkowa, cudowna.

    Pomyślnego i pełnego weny roku 2016 Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny wysyp u Ciebie pięknych rzeczy:) Obrazek z choinką w szczególności przypadł mi do gustu bo to jednak coś nowego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu normalnie mnie zatkało i nie wiem co napisać.
    Podziwiam Cię za to ile rzeczy udało Ci sie przygotować i to co jedna to fajniejsza i ładniejsza:)
    dziękuje serdecznie za kartkę - przyszła dzisiaj :D
    Trochę mi głupio bo sama nie wysłałam, jak juz pisałam u Ani obiecuję że na następne już sie postaram
    Buziaki przesyłam i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości kartkowej :-). To niesamowite ile masz fajnych pomysłów na kartki, a każda z nich jest inna! Te z perełkami są niesamowite, chyba najpiękniejsze :-)
    Nalewki w karafkach wyglądają świetnie, w ogóle taka personalizacja bardzo mi się podoba. Może i nudno bez Ciebie, ale odpoczynek się należy!
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prezenty dostałaś Danusiu i piękne sama zrobiłaś - ilości są imponujące.
    Podoba mi się pomysł na kompleciki z małymi buteleczkami.
    Życzę Ci wspaniałego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale odlot, tzw odlotowy. Same pięknosci u Ciebie, więc się będę zachwycać i zachwycać. Wszystkiego najlepszego i samego dobra na Nowy Rok życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. O ja Cię ile karteczek :) Piękne karteczki dostałaś i wysłałaś. Te koralikowe są przecudne!!! Biżutki także piękne, zresztą ja zwykle :)
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego 2016!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz wspaniałe przyjaciółki. Karteczek masa! I to każda taka piękna, że można patrzeć godzinami. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu! Tymi karteczkami udowodniłaś, że potrafisz robić wszystko!!!
    Biżuteria przepiękna, Naleweczki... mmm aż ślinka cieknie.
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. To się listonosz do Ciebie trochę nachodził.Podobają mi się Twoje zestawy prezentowe,a te bombki koralikowe to po prostu rewelacja.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne karteczki-te,które przyszły i te stworzone przez Ciebie;)Nie wspomnę już o prezentach dla rodziny-przepiękne;)Napracowałaś się przy tych prezentach co nie miara;)Podziwiam Cię;) Dobrego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  35. Danutko wszyscy cię kochają i rozpieszczają :)). Gratuluję wspaniałych prezentów i wspaniałych twórczych prac :). Życzę aby Nowy Rok przyniósł Ci dużo szczęścia i jeszcze więcej pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  37. Coś wspaniałego -przecudne karteczki super stworzyłaś prezenciki :)
    Pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  38. rzepiękne karteluchy :) i pomysł na butelczyny super:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)