wtorek, 18 października 2016

Posrebrzyłam pawia :)

Heyka moi drodzy!

Co ja się mam z tym tematem pawiowym to nie macie pojęcia.
Może lepiej było wymyśleć temat "pawianów"czy innych małpiatek,niż te dostojne ptaszyska.
Cóż,mogę mieć pretensje tylko do siebie.
Pech chciał ,że październik jakoś mi nie służy.I to nie jest wcale jakieś przesilenie,czy inne klimatyczne dziadostwo.Po prostu zbyt wiele obowiązków,szwankujące zdrowie, jakiś dziwny dół i brak weny sprawił ten dziwny stan.Normalnie nazbierało się wszystkiego po trosze  ,więc nie ma co się dziwić,że nic mi nie idzie jeśli chodzi o kreatywne wyczyny.
Liczę ,że w końcu wszystko odpuści i wskoczę na właściwe tory.
Ale do rzeczy.

Chyba porwałam się z motyką na słońce,bo przecież wiem doskonale,że żaden ze mnie rysownik.
Ale nie, jakiś diabeł mnie podkusił ,aby złapać za ołówek i narysować pawia.W końcu takich rzeczy jeszcze nie robiłam na blogu.

Ach jaki miałam ambitny plan,paw w ołówku z kolorowymi oczkami ,oj jak byłoby wspaniale.
No to sobie pomarzyłam .
 Niestety  jak doszło do realizacji tego ambitnego planu  to wszystko jasny szlag trafił.
Z konturami jeszcze jakoś daję radę,tzn jak popatrzę to coś narysuję ,nawet potrafię  zachować proporcje,ale jak przychodzi do cieniowania to totalna klęska.Do tego zdałam sobie sprawę ,że nie mam nawet porządnych ołówków,więc z czym do ludu ?

Próbowałam ratować sytuację brokatem myśląc, że trochę zatuszuję bazgroły .
I tak oto mój paw zmienił swoje zastosowanie i wylądował na kartce,której na początku nie miałam nawet  w planach .
Do moich pawich oczek dołączyły cekiny z drobnymi koralikami ,troszkę cudnych  wycinanek  od Ilonki ( A.m.s) i karteczka gotowa.
Tylko ciekawe czy ktoś chciałby dostać moje bohomazy artystyczne?

No nic ,koniec tłumaczeń ,czas na banerek i mojego srebrzystego pawia.

Już można zacząć się śmiać ,spokojnie obrażalska nie jestem .










No jak nic, kiedyś wymyślę Wam jakiegoś pawiana haha:) będzie weselej i może trochę łatwiej.

Do zaśki kochani:) 


59 komentarzy:

  1. Eee no nie szacun, nawet do pawia podobny 💐 Danusiu ja ołówka nie tykam, dla mnie pewnie pawian b wyszedł jak nic 😆.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze Danusiu zdejmij z siebie część obowiązków, po drugie zdejmij z siebie część obowiązków, po trzecie.... patrz pierwsze i drugie. No i czego Ty chcesz od tego pawia? Wyszedł świetnie a mówisz, że Ty rysować nie potrafisz. Dobrze, że ja na taki pomysł nie wpadłam, (póki co na żaden pomysł nie wpadłam), bo dopiero byłoby do śmiechu. Paw jak to paw, stoi dumny ze swojego kolorowego ogona, który całkiem fajnie zrobiłaś. Nie dość, że jest pawie oczko, to jeszcze ładnie połyskuje. Oj kokietka z Ciebie Danusiu. Niby nie umie, niby nie potrafi, a tu taki śliczny paw. Buziaki i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu kochana, niesłusznie jesteś taka krytyczna wobec swojego pawia. Ja tanm na przykład bym go chętnie dostała. Proporcje są idealne, szarość cudownie kontrastuje z kolorami pawich oczek na piórach, do tego idealnie dopasowane błyszczące akcenty. Bardzo podobają mi się też dodatkowe elementy w pawich kolorach. Jednym słowem karteczka niezwykle udana, a i Twojej umiejętności rysowania nie można nic zarzucić.
    Kochana, przesyłam Ci serdeczne uściski i moc buziaczków. Mam nadzieję, że smutek przejdzie, a zdrowie się poprawi. Tulaski, Danulku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, jeszcze jedno: błagam, tylko nie pawian w listopadzie, ani żadna inna małpa:)

      Usuń
    2. a dlaczego nie?
      dooooope ma kolorową;D

      Usuń
    3. Reniu, masz rację. I to nawet różową, a ten kolor lubię:)

      Usuń
    4. Haha dziewczyny bo się jeszcze zdziwicie i na listopadowym banerku naprawdę pawiana zobaczycie haha ;)
      Buziole

      Usuń
  4. Danusiu, z cętkami już mnie załatwiłaś, pawie też mi dają popalić, więc się cieszę że sama miałaś problem ;-). Weź się zlituj następnym razem, bo przechodzę kryzys, a tyłek pawiana rozłoży mnie na łopatki ale ze śmiechu i nie zrobię już nic ;-)
    Zaskoczyłaś mnie rysunkiem, który jest całkiem niezły! A pawie oczka wyszły cudownie!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu Droga, ja się piszę bez dwóch zdań na ten Twój, jak go nazwałaś: "bohomaz artystyczny". Ja nawet nie potrafiłabym wróbla naszkicować, nie wspominając o pawiu, chyba że sama go sobie... nie dokończę :) Kochana, paw wspaniały a cekiny dodają mu jego tożsamości. Cieplutko pozdrawiam i tulaski ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Danuisu Ty to potrafisz zaskoczyć człowieka!!!
    Piszesz, że zadałaś sobie za trudne zadanie?! :))
    Nie ma takiej opcji, Ty z największych opałów wyjdzie z podniesioną do góry głową :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam grzecznie co tam skrobiesz, nastawiam się już psychicznie i mentalnie na jakiś bohomaz, a tu paw w całej swej okazałości. Ślicznie go wymyśliłaś i ślicznie wyołówkowałaś. Żeby nie było tak słodko,to jedno, do czego bym się przyczepiła, to po jaka pogodę w rogach dodałaś ten kwiatek i motylek ? Sam podpis by wystarczył :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Bożenko masz całkowitę rację ,ale pewnie chciałam aby paw przez swoje niedoskonałości,nie rzucał się od razu w oczy ,tzw.kamuflaż haha :)
      Dzięki za krytyczne słowo,tak lubię bez lukrowania ,buźka

      Usuń
    2. Danutko, to nie słowo krytyczne, wszak prawdziwa cnota krytyki się nie boi, to było tylko moje spojrzenie, na Twoją radosną twórczość :)
      Zdrówka, bo coś wena Ci szwankuje, że o humorku nie wspomnę :(

      Usuń
  8. Pięknie!
    Ja próbowałam wczoraj zrobić transfer... jak na razie jedna wielka porażka, ale nie poddaję się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu Moja Kochana !!!
    Uwierz,że też miałam ten sam problem,hmmm...robiłam karteczkę " pawią " całą niedzielę i wczorajszy poniedziałek !!! Nie żeby była taka skomplikowana ani tak czasochłonna,po prostu nic mi w niej nie pasowało !!! I tak jak Ty marudziłam pod nosem...Paw !!! Normalnie chyba pawiana bym wolała he he :D Ale cicho sza,by to nie zemściło się na mnie :P bo z pawiana to bym już z pewnością nie wybrnęła :(
    A jeśli chodzi o marazm jesienny,to niestety dotknął i mnie :(
    W dodatku mój najmłodszy nabawił się ospy i dziś pół dnia u lekarza i smarowanko teraz bez końca mnie czeka,mało tego moja osiemnastka jeszcze nie przechodziła ospy,więc uhmmm...za kilkanaście dni pewnie przejdzie na nią :( A ja też coś jestem niewyraźna,bo już mam stan podgorączkowy od trzech dni :( No ale nie mogę się rozłożyć bo kto będzie moje dzieciaszki paćkać na biało ???

    Tak się rozgadałam,a przecież jeszcze nawet nie dobrnęłam do najważniejszej puenty :(
    Danusiu ...co Ty wygadujesz ??? Tak już skrytykowałaś swojego pawia,że zanim zjechałam do zdjęcia poniżej spodziewałam się jakiegoś monstrum !!!
    A tu taki piękny okaz :)No przecież jest świetny !!! Zaskoczyłaś mnie miło :) Całość świetnie skomponowałaś i sądzę,że to praca na 6+ :)
    Pozdrawiam Cię miło i ślę wraz z buziakami pozytywną energię :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy paw z pięknym ogonem:) Karteczka pomysłowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojam, ojtam, czepiasz się. Paw piękny, dumny i bardzo oryginalny. Dobra robota i szacun za własnoręczny rysunek. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja nie wiem czego się czepiasz, przecież twój rysunek podobny jest do pawia jak nie wiem co :)
    Ja nawet próbować nie będę, bo ile bym nie patrzyła na wzór to i tak wyjdzie mi jakiś bohomaz :)
    Karteczka błyszczy się pięknie, a pawie oczka kolorowe jak prawdziwe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś odważna kobitka więc mnie nie dziwi, że próbujesz nowych rzeczy i to z dobrym skutkiem. Ptaszysko urodziwe bardzo :)Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu! Całkiem Piękny Paw Ci wyszedł - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeny Kobito ale jęczysz i ściemniasz i jeszcze nam makaron na uszach wieszasz , że bohomaz, że nie umiesz ... Oj chyba by Ci sie kubeł zimnej wody na łeb przydał. Może dzieło sztuki na aukcje to nie jest ale zwierz podobny do pawia jak dwie krople wody . Do tego ma przepiękny ogon w pawie oczka. Mnie się osobiście podoba. No może tak ja Bożenka wywaliłabym tego motylka . Ale ptaszysko jest urokliwe. Przyznają bez bicia , dla mnie nawet szkic to szczyt niemożliwości o cieniowaniu nie wspominając. Ja tam Ci stawiam 5 :-)
    Buziaczki i głowa do góry - zdrowieje i olej już te słoiki bo Ci piwnica pęknie w szwach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale o co sie czepiasz? Ze do pawia niepodobny? Jak nie, jak tak ! I nawet ogon ma wspaniały. Tylko tak jak Bożenka doczepię się tych narożników. Są zbyteczne. Sam paw jest ozdobą i wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tu nie ma się kompletnie z czego śmiać, tylko raczej podziwiać Twoje zdolności Danusiu. Gdybym ja chciała narysować pawia, to wtedy byłby ubaw po pachy, a Tobie wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę,gdzie nie zajrzę,to same malarki,tylko ja prostej kreski nie umiem postawić.Paw jest piękny,a w dodatku osobisty,a ogon wygląda przepięknie,dlatego taki dumny ten Twój paw.Jedyne co nie trochę pociesza,że też dał Ci trochę do wiwatu,więc nie jesteśmy w tym samotnione,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Danuś nie wiem co Ty chcesz od tego pawia??
    jak dla mnie jest rewelacyjny:)
    pięknie wybrnęłaś z swojego zadani- dobrze wiedzieć że nie tylko mnie sprawił kłopoty;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś trzeba obudzić w sobie talent i spróbować. Jak na debiut to wyszło świetnie. Paw dumny jak paw, pięknie wystrojony i elegancki. Masz satysfakcję kochana, że zrobiłaś go własnoręcznie. Mnie się podoba i mam nadzieję zobaczyć następne Twoje dzieła. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu nie jest najgorzej, ja pawia rozpoznałam od razu, czyli jest dobrze, no i pawie oczka są :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Danutko, chciałabym takiego pawia narysować. Szacun wielki, bo ołówek i kredki to nie moje tematy. Na szczęście, czasami córki przychodzą z pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wiem czemu się czepiasz, przecież paw jest świetny, super pomysł z tymi cekinami w oczkach! :) Przynajmniej masz to już za sobą, a ja nadal się przymierzam, myślę i cały czas wizja mi nie do końca pasuje, więc nawet dobrze tego pawia nie zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysł się liczy!
    te pawie "oczka" mnie urzekły :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kartka powstała, zawsze można się trzymać wersji, że tak miało po prostu być od początku :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkie brawa za odwagę! Czasami znalezienie jej jest najgorsze w sięgnięciu po ołówek. A paw wyszedł dobrze (oko, moja obsesja, wygląda super). Cudownie uzupełniłaś go kolorowymi elementami. Ja mogę takie cuda przygarniać. :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecież paw wyszedł bardzo ładnie :) Nie ma czego się czepiać, fajny pomysł a karteczka wyszła bardzo ciekawie :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Największe bazgroły podarowane komuś szczerze i z sercem stają się prawdziwym dziełem sztuki. Jeszcze parę pawi i będzie lux :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję kochani za dobre słowo i mobilizację.Kto wie ,może jeszcze kiedyś złapię za ołówek i stworzę kolejnego ptaka tudzież innego zwierzaka .
    Pozdrawiam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam Cię za te twoje ciekawe wymyślanie i .. pawia, który wyśmienicie wygląda z kolorowymi oczkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczka super, wykończenie ogona pomysł pierwsza klasa :) Masz babeczko talent nie jeden jak widać :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Danusiu Twoja karteczka jest bardzo ładna ,zbyt krytyczna jesteś wobec swoich prac ( chyba wszystkie tak mamy ) Ten kto ją dostanie na pewno będzie dumny jak paw :) Fajnie wiedzieć ,że sama szefowa ma małe problemy z własnym wyzwaniem , bo mnie w tym miesiącu zagięłaś całkowicie :) Co ja się nagłowiłam z której strony to ugryźć

    OdpowiedzUsuń
  33. sama bym lepszego nie zrobiła ,więc śmiać ię nie będe :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Och Ty Moja Kochana Danusiu, widzę że Ciebie jesienna strzyga dopadła :( Bidulka moja Kochana, mogę Ciebie zapewnić że to minie i znowu będziesz napawać się szczęściem. To tylko okres przejściowy, który każdy z nas niestety musi przejść. Ale dasz radę !!! Mnie niestety też choróbko wzieło !!!!:( arteczka wyszła ślicznie, nie się podoba ten pawik i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paw wygląda jak paw, więc jest OK. No i te kolory na ogonie takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały!!! Bardzo mi się podoba!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, no ja bym chętnie takie piękne pawiątko przygarnęła. Ślicznie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ha ha ha ha ha ha;) A ja tam nawet żadnego motylka nie dojrzałam, tylko ten ogon ha ha ha ha;)Oj, no co? Pośmiać się można chyba, prawda? I wcale nie śmieje się z pawia, bo on jest bardzo ładny Danusiu;) Śmieję się z różowej części ciała pawiana, bo już widzę prace z nią ha ha ha ha;)No, ale wracając do pawia, to naprawdę jest bardzo ładny, a ogon ma śliczniutki;)No i chyba większości komentujących ten ogon się bardzo spodobał;) Wiadomo, same kobitki...ha ha ha;) Pozdrawiam Cię cieplutko Danusiu i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  39. a to ci pawik uroczy! bardzo fajna karteczka, z radością bym taką otrzymała!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha, z pawiem nie jest tak łatwo. To humorzasty ptak, choć bardzo piękny.
    Uważam, że Twoja kartka z pawiem wcale dobrze wygląda. A cekiny dodały mu blasku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. praktyka czyni mistrza, a u ciebie już pierwsze koty za płoty
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj, kobieto, nie narzekaj na pawia. Bardzo ładnie wyszedł Ci kontrast pomiędzy jego szarością, a kolorowymi cekinami - podkreśla, co w pawiu jest najładniejsze. Ale myśle, że niepotrzebnie ukarałaś go koniecznością patrzenia na kwiatek - mogłaś mu zostawić tą daleką perspektywę dla jego spojrzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie się też podoba! Bardzo fajna karteczka wyszła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Danusiu, jesteś kokietką:) Karteczka delikatna, elegancka i paw przepiękny! Moim zdaniem bardzo się postarałaś:)
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Danusiu, nie masz co narzekać, wyszło ślicznie :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj! Danusiu, nie od razu Rzym zbudowano, a ćwiczenie czyni mistrza. Jak na pierwszy raz to paw jest super, a któryś już z kolei rysunek zobaczysz, że będzie doskonały :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem co tam Danusiu marudzisz pod nosem, ja jestem nim zachwycona!!! Faktem jest że moje umiejętności rysunkowe są na poziomie klas I-III, ale oceniać prace innych umiem;) Twój paw dostaje ode mnie 6!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tylko nie pawian xD Danusiu litości :P A pawia super zrobiłaś, podoba mi się pomysł z ogonem :) Świetny.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)