środa, 28 grudnia 2016

Wymianka u Uli i ostatnie świąteczne prace

Witajcie kochani .
Jak to mówią święta ,święta i po świętach .
Pięknie było ,ale się skończyło.
Brzuszki-pasibrzuszki najedzone,teraz trzeba popuścić pasa lub lecieć na siłkę,aby bomby kaloryczne jakie były serwowane w święta jakoś przerobić. 
Czas zbierać siły na kolejny rok,który już tuż ,tuż zbliża się do nas wielkimi krokami.
Zanim jednak ten rok nadejdzie to najpierw  trzeba pokazać karteczki wymiankowe na zakończenie całorocznej zabawy u Uli.




Ja dostałam śliczną karteczkę od Eli K.


A moja karteczka powędrowała do Anitki T.



A teraz już przechodzę do moich prac ,których jeszcze nie widzieliście.
Zacznę od prac ,które były robione na kiermasz dla małej Amelki, organizowany przez Joasię ,który odbył się 10 grudnia.
Z relacji Joasi już wiemy,że wszystko udało się super i została zebrana kwota pieniążków o jaką chodziło.
A tak wyglądała całość mojej skromnej paczki.


W paczce było trochę  drobnej biżuterii makramowej i koralikowej.

 Wianek typowo świąteczny 




Drugi wianek jest całoroczny,na różne okazje  i wykonany z pachnącego suszu .




Duża bombka jutowa ze złotem .



A skoro jesteśmy przy jucie to dla bardzo sympatycznej koleżanki w prezencie urodzinowym zrobiłam komplet bombek jutowych (podobny do tego) ze srebrnymi dodatkami i dzwoneczkami.




A tuż przed świętami powstał  jeszcze jeden  stroik w niebieskościach.



Kochani dziękuję za wszystkie życzenia mailowe,telefoniczne oraz  karteczki z życzeniami jakie do mnie ciągle jeszcze przychodzą .
Jak tylko znajdę chwilkę wszystkie obfocę i jeszcze raz podziękuję ,a jest za co,oj jest .

Na dziś to wszystko ,teraz czas zajrzeć co tam u Was słychać .
Pozdrawiam Was serdecznie i poświątecznie .






32 komentarze:

  1. Śliczne karteczki wymiankowe:-) prace na kiermasz cudowne zarówno jak i bombki jutowe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serducha dziękuję za piękną karteczkę Danusiu, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu! Same Cudowności nam tu pokazałaś, Wszystko jest Prześliczne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu u Ciebie, jak zwykle pięknie i kolorowo :)
    Cieszę się, że karteczka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo różności i śliczności nam pokazałaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu Kochana Moja Złota !!! Ty zawsze raczysz nas cudownymi pracami. Wianek z suszu uwiódł moje serce. Pięknie Wyszło Kochana Moja : ) Wszystkie prace prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie, jak zwykle, moc piękności! Bombki zachwycające! Z wianków najbardziej wpadł mi w oko z suszu..., kórcze, u mnie tyle się go poniewiera w pudłach, teraz wiem jak go wykorzystać;)
    Cieszę się, że udało się zdobyć konkretną kwotę dla Amelki.
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent przygotowałaś dla Amelki ale i pozostałe prace są pełne uroku i świątecznego klimatu. Zauroczył mnie całoroczny wianuszek!
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć za tak zwanymi durnostojami nie przepadam (wolę je oglądać u innych niż u siebie), to w stroiku w niebieskościach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Reszta świątecznej produkcji też oko cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu widzę że i Ty posprzątałaś na dysku, mnie się niestety nie udało :-(
    Cudne praca, jak zawsze perfekcja w wykonaniu . Bombki jutowe to Twój tegoroczny "hicior" , który bardzo przypadł mi do gustu. Super jest tez ten stroik z suszu, z ta biała świecą wygląda pięknie. No a kartki na wymianke również są świetne.
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Danutko, pracowite masz łapki i same cudeńka z nich wychodzą. Niebieski stroik zdobył moje serce.
    Buziaczki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te Twoje prace.
    Mam nadzieję, że w 2017 nie zabraknie u Was tak wspaniałych zabaw i będę mogła zagościć na dobre.
    Tyle u Was się dzieje!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, niesamowite są Twoje jutowe bombki! Wianki też piękne, i choć niebieski podoba mi się szczególnie to bardzo mnie intryguje ten z suszu - to chyba przez ten kolor :-)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten niebieski i zielony wianek, no po prostu genialne!! Piękne! Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2017 Danusiu! Oby ten nowy rok dał światu jeszcze więcej Twoich cudnych robótek, bo są wystrzałowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, piękne karteczki ... wszystko piękne.
    Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda, cudeńka :) Piękne kartki i ozdoby poczyniłaś w tym roku :)
    Pozdrawiam i życzę super roku następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace i karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku Danusiu:))dla Ciebie i całej Twojej rodzinki:)))samych pięknych pomysłów i czasu na ich wykonanie,a przede wszystkim zdrowia:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu Kochana :)
    Piękne prezenciki oj piękne :)
    A stroiki to już mistrzowskie wręcz !!!
    Życzę Ci Moja Danusiu wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku :)Zdróweczkaaaa przede wszystkim !!!
    Dziękuję za karteczkę świąteczną <3
    Całuję i tulę starorocznie i noworocznie :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu kochana u Ciebie jak zwykle pracowicie. Piękne prezenciki, aż dech zapiera. Wianuszek z suszu jest rewelacyjny i jak nic skradnę Ci pomysł. Wygląda wspaniale. Bombeczki jutowe podbiły moje serducho już wczesniej, są takie Twoje. Buziaczki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są urokliwe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same piękne rzeczy prezentujesz nam Danusiu.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne rzeczy posłałaś dla Amelki. Ja swoim zapomniałam zrobić fotografię...
    Ale wieniec w niebieskościach podoba mi się najbardziej.
    Dobrego, szczęśliwego i obfitego w pomysły Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, ale urodzaj w jednym poście - aż zgłupiałam :) Ten wianek z suszu bardzo oryginalny i ciekawy, jeszcze takiego nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, śliczne i wielkiej ilości prace! Masz dobre serduszko, Twoja paczka mocno zasiliła kiermasz.
    Pozdrawiam cieplutko i serdeczności noworoczne zostawiam. Wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu Kochana, powiem krótko spod kołderki; Do Siego Roku!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Spełnienia marzeń i realizacji postawionych sobie celów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace, Danusiu! Dziękuję Ci kolejny rok Cyklicznych Kolorków, za to że co miesiąc trudzisz się dla nas szykując wyzwania a potem podsumowując je! Życzę Ci wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prace,ale te jutowe bombki są rewelacyjne,no wianek z suszu oko cieszy.Danusiu z okazji Nowego Roku chcę Ci życzyć wszystkiego co tylko jest najlepsze,żeby ten roczek nadchodzący przyniósł Ci spełnienie wszystkich marzeń,planów i pomysłów,niech będzie jak najlepszy,da Ci dużo radości,miłości i niech wena towarzyszy Ci nieustannie i dzięki że nas ciągle mobilizujesz do ruszania mózgownicą i realizacji nowych pomysłów,ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)